Подання звернень

Подання звернень

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії, якості постачання електричної енергії споживачу, надання повідомлень про можливі пориви та про загрозу електробезпецi та iнших питань направляються у один з таких способів:

  • (0462) 662-950 / (0462) 677-094
  • (0462) 677-158 / (0462) 677-131
  • Аварійна служба (0462) 678-220
  • cn.tec@tehnova.com.ua
  • м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 51
День неділіЧас роботиПерерва
понеділок 8:30 — 17:0012:00 — 12:45
вівторок8:30 — 17:0012:00 — 12:45
середа10:00 — 18:30 14:00 — 14:45
четвернеприймальнийнеприймальний
п’ятниця 8:30 — 15:0012:00 — 12:45

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду