Подання звернень

Подання звернень

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії та надання повідомлень про можливі пориви та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • (0462) 662-950 / (0462) 677-094
  • Аварійна служба (0462) 678-220
  • cn.tec@tehnova.com.ua
  • м. Чернігів, вул. Щорса, 51
День неділіЧас роботиПерерва
понеділок 8:30 — 17:0012:00 — 12:45
вівторок8:30 — 17:0012:00 — 12:45
середа10:00 — 18:30 14:00 — 14:45
четвернеприймальнийнеприймальний
п’ятниця 8:30 — 15:0012:00 — 12:45

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду